Ako nakupovať

PLATBA

  1. Prevod - platba pred dodaním tovaru úhradou na účet SK03 7500 0000 0040 3241 1339 , SWIFT/BIC: CEKOSKBX, Variabilný symbol: číslo faktúry
  2. Platba kartou - poplatok pri platbe kartou - 1€
  3. Dobierka - poplatok pri platbe v hotovosti alebo kartou - 1€

DOPRAVA

  1. Slovenská pošta, Packeta/Z-point - poštovné - 4,50,-€
  2. Objednávky taktiež expedujeme do Českej Republiky s poštovným 6,50 ,-€, ale aj do iných krajín Európskej Únie. Poštovné takýchto prípadoch po dohode zašleme e-mailom.

REKLAMÁCIE

Reklamačný poriadok internetového obchodu FeferoniaVýšivka

Nasledujúci poriadok vymedzuje reklamačné podmienky a právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim

1. Úvodné ustanovenia

Predávajúci: Ing. Viera Hricová, Štvrtok 164, 913 05 Štvrtok, IČO: 51 906 660, DIČ: 1074513891
Kupujúci:  fyzická osoba (nepodnikateľ) alebo právnická osoba (živnostník / firma), ktorá vstúpila do obchodného vzťahu so spoločnosťou feferoniavýšivka.sk vystavením objednávky.

Reklamáciou sa rozumie uplatnenie zodpovednosti za vady tovaru alebo služby. Reklamačný poriadok je dokument vymedzujúci základné záručné podmienky a pravidlá pre reklamovanie tovaru, spôsoby vybavenia reklamácie, vymedzuje vzťahy a pravidlá pre záručné a prípadne pozáručné opravy tovaru.

2. Postup pri riešení reklamácie

  • telefonické ohlásenie reklamácie zo strany kupujúceho
  • zaslanie reklamovaného tovaru na poštovú adresu spoločnosti (Ing. Viera Hricová, Štvrtok 164, 913 05 Štvrtok) spolu s menom, číslom faktúry a kontaktom pre ohlásenie výsledku reklamácie
  • kontaktovanie zákazníka ohľadom výsledku reklamačného nároku
  • vykonanie výsledku reklamácie (výmena alebo oprava tovaru, vrátenie finančných prostriedkov alebo iné)

Lehota na vybavenie reklamácie je maximálne 30 dní odo dňa uplatnenia nároku na reklamáciu. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje jeden z nasledujúcich úkonov:


• deň doručenia reklamovaného tovaru do sídla predávajúceho (po predošlom telefonickom oznámení)
• dátum na kópii reklamačného formulára, vystaveného pri osobnom podaní reklamácie
• deň doručenia elektronickej správy o reklamácii do schránky elektronickej pošty objednávateľa

3. Vymedzenie nároku na reklamáciu

Na dole uvedené poškodenia nie je možné uplatniť reklamáciu:

  • používanie tovaru v neadekvátnych podmienkach
  • prirodzené alebo nadmerné mechanické opotrebenie
  • pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
  • používanie tovaru v neadekvátnych podmienkach
  • neodborný a nešetrný zásah
  • neodborná oprava
  • nadmerná fyzická záťaž, pád, alebo náraz
  • zanedbanie údržby (znečistenie tovaru alebo jeho častí)

4. Záverečné ustanovenia

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo tento Reklamačný poriadok z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť či dopĺňať bez predchádzajúceho upozornenia. O tejto skutočnosti verejnosť oboznámi uverejnením na stránke internetového obchodu aktuálne znenie Reklamačného poriadku.

Tento Reklamačný poriadok nadobúda platnosť od 01.02.2024.